دانلود آهنگ بهراد شهرياري به نام: مطمعنم عاشقت شدم

دانلود آهنگ جديد و زيبای بهراد شهرياري به نام: مطمعنم عاشقت شدم



( ترانه : سمانه بابايي / آهنگ : اشکان خشايي ، بهراد / تنظيم : بهراد شهرياري )

دانلود آهنگ بهراد شهرياري: مطمعنم عاشقت شدم

 

 

    دانلود آهنگ بهراد شهرياري به نام :مطمعنم عاشقت شدم

 

                          دانلود اهنگ با کیفیت 128

 

                      

 

 

 

 

 

 متن آهنگ بهراد شهرياري به نام: مطمعنم عاشقت شدم

              چه حس خوبي داره زندگي با تو باشه

             ميخوام نباشه قلبي که واسه تو نباشه

             من عاشق همينم صدام کني تو هربار

              پشت سرم که ميرم بگي خدانگهدار

           بگي که بسته جونت به جونم عاشقونه

              بگي مراقبت کن از جون من ديوونه

             دلخوشي نگاهت با تو چه خوبه حالم

             وقتي کنارم هستي آروم ميشه خيالم

                   مطمعنم عاشقت شدم

              تورو دوست دارم بيشتر از خودم

           حق با تو بود ديوونه تا ميشنوم صداتو

           غر ميگيره وجودم عاشقي خوبه با تو

         من عاشق همينم عکسمو داري همرات

         ميخوام بدوني اينو امنه تو قلب من جات

         من عاشق همينم وقتي که خوابم هربار

        چشام تورو ببينه پيشم نشستي بيدار

       دلم خوشه که هستي با تو چه خوبه حالم

        دوست دارم عزيزم چه حس خوبي دارم


ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اهنگ ، بهراد شهرياري ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 تير 1393برچسب:دانلود آهنگ, جدبد, بهراد شهرياري, به نام ,مطمعنم عاشقت شدم, | 2:0 قبل از ظهر | نويسنده : محمد حسین برسان |

لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?